lauantai 15. joulukuuta 2012

Haaste.

Haasteen tarkoituksena on kertoa 14 omituista asiaa itsestäsi. Sen jälkeen kun olet haasteen tehnyt 
pitää sinun laittaa haaste seuraaville 4 henkilölle.



1. Pidän melkein aina eripari sukkia :3



2. Nimeän mun tavaroita mm. lumilaudan, kannettavan, kameran yms cc:


3. Joskus käyttäydyn ihan niin ku poika. Se on pelottavaa, mut semmonen mie oon :)



4. Oon alottanu elämäni uudestaa c:




5. Kirjottelen usein käsiini. Yleensä sen takii, että yritän vihjata ihmisille miten haluisin, että ne käyttäytyy mua kohtaan.



6. Joskus haluisin olla pieni pörrönen olento, kaikkien mielestä sulonen ja täydellinen :cc



7. Miulla on sellasia hetkiä, että olemassa oleminen on kaikista vaikein asia mitä multa voidaan vaatia.



8. Nauran paljon ja mulla on ehkä maailman oudoin/rasittavin nauru :DD



9. Rakastan sitä ku joku hipsuttaa mun selkää tai kantaa mua sylissä ^^



10. Anteeksi pyytäminen on mulle tosi vaikeeta, koska ku pyydetään anteeks ni myönnetää, että on tehny virheen ja ne jotka tekee virheitä ei oo täydellisiä. Mut silti melkein aina pyydän anteeks, siitä tulee loppujen lopuks aika vahva olo c:



11. En tykkää joulusta. Se on kaupallista paskaa. Joulun perimmäinen tarkotus ja sanoma on haudattu sinne johkuu materian sekaan.



12. Pelkään usein pahinta. Harvoin osaa toivoa parasta :c



13. Oon tosi hellyydenkipee ihminen, toisen ihmisen läheisyys saat mut tuntee itteni arvokkaaks c:



14. Saan melkein kaikesta tehtyy ongelman :DDD



Jaaaa, mie heitän tän samaisen haasteen Nooralle, Kaisalle, Irenelle ja Satulle ♥ :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti