torstai 23. elokuuta 2012

Mä aattelin, et ois tyhmää jos joisin yksin täs kahvii

Miten voin olla näin itsevarma? Tai siis näinkin itsevarma, nää ihmiset on ihan uusii miulle mut oon rohkeesti sitä mitä oon ja oon onnekseni huomannu, ettei kukaa työnnä mua pois. Oon löytäny miun luokalta kaks ihmistä jotka pitää huolta. Ne tietää miun menneisyydestä ainakii jotaa, ne pitää huolta. Niin ne lupas, ja uskon sen. 

Tänää mua tuli vastaa yks ikävä ihminen, sellanen joka ei jätä rauhaa, suoranaine stalkkeri. Sen piti asuu kaukaan Porvoost, mut tänää se tuli vastaa ku oltii menos ostaa Oskulle kenkii vai menos jo kirjakauppaa, kuitenkii... Sydän meinas pysähtyy, kohtasin pahan katseen silmäst silmää. Oisin halunnu vaan juosta mut pysähdyin, onneks tää ihminen tajus jatkaa matkaasa. Jos oisin ollu yksin, se ei tasan olis tajunnu tehä sillee. Luojan kiitos, et miul oli Osku mukaan boddyguardiin, ei tarvinnu pelätä vittä sekunninsadasosaa kauempaa. Siinä on yks tosi turvallinen ihminen, melkein ku isoveli.

Huomenna sitten back to Kausala ! Aatelin, et jos ottas ton yhen hömelön mukaa :333 On se kyl aika urakka ku joutuu kestää mua koko viikonlopun, joten mie ainakii annan Teemulle abloodit sunnuntaina jos se on selvinny viikonlopust hengis :---D kihihihihi ^^

ja viel yks ilonen uutinen, niin ku ton yhen hömlön lisäks... mie lauloin tänää SingStarii ! Jos mua tuntee yhtää tietää kuinka paljo pelkään laulamista, etenkii muiden kuullen. Nyt vaa mulle iskettii mikki kätee ja vedin ihan fiiliksis Elan Anna sen soida seittemän ihmisen kuunnelles. Kädet täris ja taju meinas lähtee, mut tein sen !  Kukaa ei ees nauranu, paitsi sille ku pitelin mikkii vammasesti. Peitin samalla miun suun sillee, ettei kukaa ois 'nähny' ku laulan :--D

ps. taaskaan ei mitään järkevii kuvia, mut eiköhän viikonlopun jäliltä oo jonkuu näköst materiaali tulossa c:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti